ПТАХИ ВЗИМКУ
Тема: «Читання оповідання Олега Буценя «Кмітливий горобець» та вивчення вірша Анатолія Камінчука «Годівнички»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з розовими та віршованими творами; учити емоцйно відгукуватися на прозовий художній твір та віршований, запам`ятовувати вірш; збагачувати словник; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності, уяву, фантазію, мислення; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до птахів, інтерес до художніх творів.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Пролізання під дугою з положення навпочіпки. Ходьба по гімнастичній лаві». Рухлива гра «Малята і ворона».
Програмовий зміст: закріпити вміння ходити по гімнастичній лаів та підлізати під дугу; розвивати вміння орієнтуватися у просторі; виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: дуга, гімнастична лава, мат.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (25 с).
Тема: «Пролізання під дугою з положення навпочіпки. Ходьба по гімнастичній лаві». Рухлива гра «Малята і ворона».
Програмовий зміст: закріпити вміння ходити по гімнастичній лаів та підлізати під дугу; розвивати вміння орієнтуватися у просторі; виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: дуга, гімнастична лава, мат.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (25 с).
Біг у повільному темпі (45 с).
Ходьба.
Комплекс загальнорозвиваючих впрв:
1. Рухи руками вперед та назад. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – рух руками вперед, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме назад. Повторити 6 разів.
2. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво.
4. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
5. Стрибки на обох ногах на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба.
Основна частина:
Рухлива гра «Малята і ворона». Автор Олена Семенюта.
Заключна частин: Ходьба у повільному темпі (30 с).
Дидактична гра «Знайди тінь»
Мета: розвивати спостережливість, логічне мислення.
Спостереження в природному довкіллі за горобцями
Мета: поглибити знання дітей про життя горобчиків у зимовий період, про особливості живлення, поведінки; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів, бажання допомогти пернатим друзям.
Дидактична гра «Веселі пальчики»
Мета: розвивати увагу, спостережливість, дрібну моторику рук.
Немає коментарів:
Дописати коментар