КРАЇНА МАТЕМАТИКА
Логіко - математичний розвиток
Тема: «Знайомство з цифрою 2. Порівняння числа 3 і 4. Трикутник»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з цифрою 2; навчати порівнювати числа 3 і 4; уточнити уявлення дітей про трикутник; навчати порівнювати предмети, подібні за формою до трикутника.
Дидактична гра «Кольорові рибки»
Мета: закріплювати знання кольорів; розвивати увагу, мислення, спостережливість.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Лазінні по гімнастичній стінці однойменним способом. Стрибки в довжину з місця»
Рухлива гра «По зимовому лісу».
Програмовий зміст: закріплювати вміння лазити по гімнастичні стінці однойменним способом та стрибати в довжину з місця; розвивати спостережливість та вміння орієнтуватися у просторі; виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: гімнастична стінка, мат, 5 стрічок.
Підготовча частина: Ходьба на носках зі змахом рук («як курчата крилами») чергується зі
звичайною ходьбою (35 с).
2. «Курчата махають крильцями». Колові рухи руками. В.п.: ноги разом, руки розставлені в сторони. 1 -4 – колові рухи руками вперед, 5 – 8 – колові рухи руками назад. Повторити 2 рази.
3. «Курчата водичку п`ють». Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. «Курчата зернятка клюють». Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
5. «Заховалися курчата». Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, долоньками закрити лице, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
6. «Курчата радіють». Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «По зимовому лісу». Автор Олена
Семенюта
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі зі змахами
рук, «як курчата крилами» (6 – 8 разів).
Тема: «Горобина»
Мета: ознайомити дітей з горобиною, поглибити знання про користь від цієї рослини; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття; дбайливе ставлення до живої природи.
Немає коментарів:
Дописати коментар