КАЗКА В ГОСТІ ЗАВІТАЛА
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Розповідання української народної казки «Лисичка та Журавель»
Програмовий зміст: учити дітей емоційно сприймати зміст казки, співпереживати її героям; продовжувати вчити уважно слухати казку, відповідати на запитання за її змістом, запам’ятовувати окремі подробиці, що стосуються героя, ситуацій, у яких він опиняється; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом художнього твору реченнями з трьох – чотирьох слів, збагачувати словник словами – назвами, словами – діями, словами – ознаками; вправляти в умінні слухати голоси тварин та імітувати їх; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до об`єктів живої природи, інтерес до художніх творів.
Запитання за змістом казки:
☝Хто головні герої казки?
☝Про що йдеться у казці?
☝Як пригостила Лисичка Журавля?
☝Чи задоволеним залишився Журавель?
☝Як пригостив Журавель Лисичку?
☝Чому Лисичка відтоді не приятелює із Журавлем?
Тема: «Стрибки в довжину з місця. Метання мішечків з піском в горизонтальну ціль». Рухлива гра Курочка і курчата»
Програмовий зміст: навчити стійко приземлятись під час стрибка в довжину з місця; закріплювати вміння метати в горизонтальну ціль; розвивати окомір, увагу, кмітливість; виховувати бажання виконувати фізичні вправи.
Інвентар: мотузок, обруч, 2 мішечка з піском.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу на носках (50 с).
Біг у середньому темпі (25 с).
Ходьба (25 с).
Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Сонячний промінчик»:
1. «Зловимо сонячний промінчик». Сплески в долоні над головою. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – сплеснути в долоні над головою (видих), 2 – руки на поясі. Повторити 6 разів.
2. «Промінці заховались». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка, ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. повторити 6 разів.
3. «Обіймаємо промінці». Рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с, руки в сторони. 1 – обхопити руками плечі (видих), 2 – руки в сторони (вдих). Повторити 6 разів.
4. «Ховаються промінці в калюжах». Присідання. В.п.: о.с, руки на поясі. 1 – присісти навпочіпки, 2 – в.п. повторити 4 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра Курочка і курчата» разом з Коваленко Ю.М.
Заключна частина: Ходьба з поступовим уповільненням темпу (30 с).
Спостереження в природному довкілліСидір Воробкевич «Осінь»
Мета: розвивати спостережливість, виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Дидактична гра «Веселі пальчики»
Немає коментарів:
Дописати коментар