ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ДИТИНИ
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Ми – вправні малята»
Програмовий зміст: підтримувати інтерес дітей до самопізнання; учити їх об`єктивно оцінювати власні здібності, навички, концентрувати на них увагу, оволодівати елементарними знаннями про свої права та обов`язки; учити регулювати власну поведінку.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по похилій дошці. Пролізання в обруч лівим і правим боком». Рухлива гра «Прокоти м`яч у ворота»
Програмовий зміст: закріплювати вміння дотримуватись рівноваги під час ходьби по похилій дошці та пролізання в обруч боком, розвивати окомір, вміння виконувати рухи за вказівкою вихователя; бажання займатися фізкультурою.
Інвентар: дошка, куб, мат, 2 стояки, обруч, дуга, м`яч.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (20 с)
Ходьба із зовнішнього боку стоп, як клишоногий ведмедик (20 с).
Біг у середньому темпі (25 с).
Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Сонячний промінчик»:
1. «Зловимо сонячний промінчик». Сплески в долоні над головою. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – сплеснути в долоні над головою (видих), 2 – руки на поясі. Повторити 6 разів.
2. «Промінці заховались». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка, ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. повторити 6 разів.
3. «Обіймаємо промінці». Рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с, руки в сторони. 1 – обхопити руками плечі (видих), 2 – руки в сторони (вдих). Повторити 6 разів.
4. «Ховаються промінці в калюжах». Присідання. В.п.: о.с, руки на поясі. 1 – присісти навпочіпки, 2 – в.п. повторити 4 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина. Рухлива гра «Прокоти м`яч у ворота»:
Ходьба з уповільненням темпу на носках (35 с).
Художньо - продуктивна діяльність Ліплення
Тема: «Їжачок»
Програмовий зміст: вчити дітей ліпити живий об`єкт, використовуючи пластилін та природний матеріал, надаючи образу характерні риси (маленьку мордочку, лапки, голки); закріпити вміння дітей, використовуючи знайомі прийоми ліплення (скачування, розкачування, витягування, притискання); розвивати уяву, фантазію при роботі з природним матеріалом; виховувати у дітей любов до рідної природи, дбайливе ставлення до неї.
Консультація для батьків
«Не робіть так: 10 помилок у вихованні хлопців»
https://www.moirebenok.ua/uk/psihologiya/vospitanie/ne-robit-tak-10-pomilok-u-vihovanni-hloptsiv/
Немає коментарів:
Дописати коментар