КРАЇНА МАТЕМАТИКИ
Логіко - математичний розвиток
Тема: «Порівняння величин предметів. Закріплення знань про кулю і куб»
Програмовий зміст: уточнити вміння дітей порівнювати величини, визначати більшу, меншу величину, будувати ряд величин; закріпити знання про кулю і куб.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Пролізання в обруч грудьми вперед. Стрибки на обох ногах з просуванням уперед». Рухлива гра «Мандрівники і крокодил»
Інвентар: обруч.
Програмовий зміст: навчити пролізати в обруч грудьми вперед, вдосконалювати стрибки на обох ногах з просуванням вперед та біг під час рухливої гри; розвивати координацію рухів, спритність, швидкість, уяву та фантазію; виховувати увагу, сміливість, рішучість.
Підготовча частина: Сьогодні наші малята перетворюються на горобчиків.
Ходьба (35с), «горобчики крокують». Стежте за поставою та
диханням дітей.
Біг врозтіч по всій кімнаті, махаючи руками, як крилами
«горобчики літають») (30с),
ходьба.
Загальнорозвиваючі вправи. Зверніть увагу на в.п. та чітке виконання рухів:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 - нахил голови вправо, 2 - в.п., 3 - нахил голови вліво, 4 - в.п. Повторити 6 разів.
2. Згинання рук до плечей. В.п.: ноги разом, руки розставлені в сторони, долоні сжаті в кулаки. 1 - зігнути руки до плечей, 2 - в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 - нахил тулуба вперед, 2 - в.п.
4. Виставляння ноги вперед. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 - виставити вперед на носок праву ногу, 2 - в.п., 3 - виставити вперед на носок ліву ногу, 4 - в.п.
5. Стрибки на одному місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 - 4 - стрибки, 5 - 8 - ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра разом з Оленою Семенютою «Мандрівники і
крокодил»
Заключна частина:
Ходьба у повільному темпі по «звивистій стежинці» (40с). особливу увагу зверніть на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність.
Час прогулянці настав, але слідкуйте за сигналом повітряної тривоги.
Спостереження у природі.
Микола Сингаївський «Вересень»
Після
перегляду відео, задайте дітям запитання: Про який осінній місяць розповідає
автор? Назвіть вересневі припаси. Чому спітніло чоло у вересня?
Це всі завдання на сьогодні! До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар