ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ДОШКІЛЛЯ
ЩО ПОТРІБНО МАТИ, ЩОБ МАЙСТРУВАТИ
Дидактична гра «Інструменти та їх призначення»
Мета: уточнити поняття дітей про інструменти, які застосовуються для майстрування та ремонту, особливості користування ними; учити уживати в мовленні назви різних інструментів та приладдя, розмірковувати.
Біг у середньому темпі – «на вулиці дощ» - щоб не намокнути (25 с).
1. Піднімання рук через сторони вгору (сплеск над головою). В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Піднімання рук вперед. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вперед, плеснути долонями по гомілках, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Руханка «Сосиска каратистка» разом З Любов'ю до Дітей
Заключна частина: ходьба у повільному темпі (35 с).
Запрошую дітей в творчу майстерню. Аплікація «Будинок, в якому я живу»
Програмовий зміст: вчити дітей розрізати смужку паперу впоперек, отримуючи форму квадрата; збирати готове зображення з окремих дрібних частин; продовжувати вчити добирати деталі за кольором та формою; закріпити вміння користуватися ножицями, правильно їх тримати та різати; розвивати почуття задоволення від виконаної роботи; виховувати старанність у роботі
Поради для батьків
Немає коментарів:
Дописати коментар