понеділок, 25 вересня 2023 р.

   ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ДОШКІЛЛЯ



   ЩО ПОТРІБНО МАТИ, ЩОБ МАЙСТРУВАТИ


   Дидактична гра «Інструменти та їх призначення»

   Мета: уточнити поняття дітей про інструменти, які застосовуються для майстрування та ремонту, особливості користування ними; учити уживати в мовленні назви різних інструментів та приладдя, розмірковувати.



   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу. Стрибки у довжину з місця (власна розробка). Руханка «Сосиска каратистка» разом З Любов'ю до Дітей»
   Програмовий зміст: закріплювати вміння ходити по мотузку, покладеному на підлогу та стрибати в довжину з місця; розвивати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати спритність, кмітливість, швидкість, вміння стрибати відштовхуючись обома ногами у довжину; виховувати бажання займатися фізкультурою.
   Інвентар: мотузка.
   Підготовча частина: Ходьба в середньому темпі – «вийшли діти на прогулянку» (20 с). Стежте за поставою дітей та їхнім диханням.

Ходьба з підніманням високо ніг – «як чапля» (20 с).

Біг у середньому темпі – «на вулиці дощ» - щоб не намокнути (25 с).


   Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Малюки – здоров`яки»:
1. Піднімання рук через сторони вгору (сплеск над головою). В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Піднімання рук вперед. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вперед, плеснути долонями по гомілках, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:


   Руханка «Сосиска каратистка» разом З Любов'ю до Дітей


   Заключна частина: ходьба у повільному темпі (35 с).
  

    Запрошую дітей в творчу майстерню. Аплікація «Будинок, в якому я живу»
  Програмовий зміст: вчити дітей розрізати смужку паперу впоперек, отримуючи форму квадрата; збирати готове зображення з окремих дрібних частин; продовжувати вчити добирати деталі за кольором та формою; закріпити вміння користуватися ножицями, правильно їх тримати та різати; розвивати почуття задоволення від виконаної роботи; виховувати старанність у роботі




Впевнена, що у вас, малята, вийшли дуже гарні будиночки. Тож чекаю фото ваших робіт.

   Поради для батьків


Дякую за співпрацю, шановні батьки. До зустрічі.


Немає коментарів:

Дописати коментар