МУЗИЧНІ
ІНСТРУМЕНТИ
Зарядку зробили? Зубки почистили? Поснідали? Тож до роботи!
Сьогодні будемо розвивати зацікавлене ставлення до музичних інструментів,
уточнимо поняття про особливості звучання; викликати емоційний відгук на
прослуховування музичних творів; закріпимо в словнику назви деяких музичних
інструментів.
Дидактична гра «Відгадай, що звучить»
Здоров`я та фізичний розвиток.
Тема: «Стрибки
на обох ногах. Ходьба по гімнастичній
лаві, покладеній на два куби. Рухлива «Ходьба, біг»
Програмовий
зміст: закріплювати вміння стрибати на обох ногах, ходити по гімнастичній лаві;
розвивати спритність, кмітливість, чітке виконання вправ: виховувати увагу,
обережність.
Інвентар: 2 куби (висотою 20см), гімнастична дошка.
Підготовча частина: Ходьба звичайна та на носках, «як кошенята» (30с).
Біг врозтіч по всій кімнаті – «котик доганяє дітей»
(30с), стежте за вмінням орієнтуватися у просторі, диханням та поставою, ходьба.
Рухлива вправа
разом з Оленою Семенютою «Ходьба, біг»
Заключна
частина: Ходьба на носках, крадькома, «як кішка».
Звичайна ходьба у повільному темпі (30с). Стежте за диханням та поставою дітей.
Запрошую малят до творчої майстерні. Ліплення «Народна декоративна іграшка «Свищик».
Будемо вчитися ліпити іграшку з пластиліну, користуючись прийомами розкачування, витягування, защипування, , поглиблювати знання про властивості пластиліну; закріпимо вміння працювати з пластиліном, користуватися стекою; розвивати у дітей дрібні м`язи
рук, уяву.
Чудові свищики у вас вийшли, малята, тож з нетерпінням чекаю фото ваших робіт!
Консультація для батьків
На завтра нам
знадобиться картка з двома смужками , 3 круга жовтого кольору, 3 круга
червоного кольору.
На все добре. Бережіть себе та дітей.
Підготовча
частина: Ходьба звичайна та на носках, «як кошенята» (30с).
Немає коментарів:
Дописати коментар