ВЕСНУ ПРАЦЕЮ СТРІЧАЙМО!
Доброго ранку шановні батьки та любі малята!
Сьогодні будемо поглиблювати та збагачувати знання дітей про трудові дії та процеси, якими займаються навесні; учити емоційно сприймати результати людської праці; закріпити у словнику назви трудових дій пов’язаних із весняною порою року.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки на обох ногах з просуванням вперед. Кидання м’яча обома руками від грудей. Рухлива гра «Дожени м’яч»
Програмовий міст: закріпити навички стрибка в довжину з місця; удосконалювати вміння метання м’яча в ціль; розвивати спритність, уяву, фантазію; викликати бажання виконувати фізичні вправи.
Інвентар: м’яч, обруч.
Підготовча частина: ходьба прямими ногами (20с). Біг на носочках з плавними рухами рук (35с). Ходьба (20с). Стежте за поставою та диханням.
Комплекм загальнорозвиваючіх вправи, Зверніть увагу на зовнішній вигляд дітей, на в.п. та чітке виконання рухів:
1. Змахи руками вперед та назад. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – замах руками вперед, 2 – замах руками назад. Повторити 6 разів.
2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Дожени м’яч»
Мета: учити дітей бігати і ловити м’яч; виховувати увагу та витримку.
Інвентар: кошик з м’ячами.
Хід гри: Діти сидять на стільчиках; на відстані 2 – 3 кроків накреслено лінію. Дорослий викликає дитину, яка стає уздовж лінії. Поруч з нею стає дорослий з кошиком, у якому стільки м’ячів, скільки дітей.
Вихователь проговорює: «Раз, два, три. Біжи!» і кидає вперед на підлогу всі м’ячі з кошика.
При цьому він говорить:
М’ячик, м’ячик, не спиняйсь,
Куди хочеш повертайсь,
А ми будемо гуртом
За тобою йти слідом.
Діти біжать за м’ячами, ловить м’яч і кладе дорослому в кошик.
Повторити 4 – 6 разів. Дотримуватись правил гри.Заключна частина: Ходьба, кружляння з присіданнями (35с). Зверніть особливу увагу на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.
Ліплення «Піраміда»
Програмовий зміст: вчити дітей ліпити предмет, який складається з 3 - 4 частин різної величини і форми; закріпити знайомі прийми ліплення (скачування, сплющування); виховувати акуратність у роботі.
Спостереження за вербою
Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості, розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Прочитайте дітям вірш Федора Петрова «Дві вербички»
Ми з Данилком біля річки
Посадили дві вербички,
А вони сплелись гілками,
Обнялись, немов руками.
Та й стоять, як ті сестрички.
На леваді, біля річки,
Ще й листочками кивають,
Наче в гості зазивають.
Задайте дітям запитання: Що посадили хлопчики? Що свідчить про те. Що вербички посестрились? По що говорять листочки?
Гарного дня і безпечних прогулянок.
До нових зустрічей.
Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості, розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Прочитайте дітям вірш Федора Петрова «Дві вербички»
Ми з Данилком біля річки
Посадили дві вербички,
А вони сплелись гілками,
Обнялись, немов руками.
Та й стоять, як ті сестрички.
На леваді, біля річки,
Ще й листочками кивають,
Наче в гості зазивають.
Задайте дітям запитання: Що посадили хлопчики? Що свідчить про те. Що вербички посестрились? По що говорять листочки?
Гарного дня і безпечних прогулянок.
До нових зустрічей.
Немає коментарів:
Дописати коментар