четвер, 27 квітня 2023 р.

   ВЕСНУ ПРАЦЕЮ СТРІЧАЙМО!

   Доброго ранку шановні батьки та любі малята!
   Сьогодні будемо поглиблювати та збагачувати знання дітей про трудові дії та процеси, якими займаються навесні; учити емоційно сприймати результати людської праці; закріпити у словнику назви трудових дій пов’язаних із весняною порою року.

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки на обох ногах з просуванням вперед. Кидання м’яча обома руками від грудей. Рухлива гра «Дожени м’яч»
   Програмовий міст: закріпити навички стрибка в довжину з місця; удосконалювати вміння метання м’яча в ціль; розвивати спритність, уяву, фантазію; викликати бажання виконувати фізичні вправи.
   Інвентар: м’яч, обруч.
   Підготовча частина: ходьба прямими ногами (20с). Біг на носочках з плавними рухами рук (35с). Ходьба (20с). Стежте за поставою та диханням.
   Комплекм загальнорозвиваючіх вправи, Зверніть увагу на зовнішній вигляд дітей, на в.п. та чітке виконання рухів:
   1. Змахи руками вперед та назад. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – замах руками вперед, 2 – замах руками назад. Повторити 6 разів.
   2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «Дожени м’яч»
   Мета: учити дітей бігати і ловити м’яч; виховувати увагу та витримку.
   Інвентар: кошик з м’ячами.
   Хід гри: Діти сидять на стільчиках; на відстані 2 – 3 кроків накреслено лінію. Дорослий викликає дитину, яка стає уздовж лінії. Поруч з нею стає дорослий з кошиком, у якому стільки м’ячів, скільки дітей.
   Вихователь проговорює: «Раз, два, три. Біжи!» і кидає вперед на підлогу всі м’ячі з кошика.
   При цьому він говорить:
   М’ячик, м’ячик, не спиняйсь,
   Куди хочеш повертайсь,
   А ми будемо гуртом
   За тобою йти слідом.
   Діти біжать за м’ячами, ловить м’яч і кладе дорослому в кошик.
   Повторити 4 – 6 разів. Дотримуватись правил гри.
   Заключна частина: Ходьба, кружляння з присіданнями (35с). Зверніть особливу увагу на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.

   Ліплення «Піраміда»
   Програмовий зміст: вчити дітей ліпити предмет, який складається з 3 - 4 частин різної величини і форми; закріпити знайомі прийми ліплення (скачування, сплющування); виховувати акуратність у роботі.


   Спостереження за вербою
   Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості, розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
   Прочитайте дітям вірш Федора Петрова «Дві вербички»
   Ми з Данилком біля річки
   Посадили дві вербички,
   А вони сплелись гілками,
   Обнялись, немов руками.
   Та й стоять, як ті сестрички.
   На леваді, біля річки,
   Ще й листочками кивають,
   Наче в гості зазивають.
   Задайте дітям запитання: Що посадили хлопчики? Що свідчить про те. Що вербички посестрились? По що говорять листочки?

   Гарного дня і безпечних прогулянок.
   До нових зустрічей.



   

Немає коментарів:

Дописати коментар