ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ КНИГИ ТА АВТОРСЬКОГО ПРАВА
Доброго ранку, шановні батьки і любі малята! Сподіваюсь, що у вас все добре! Розпочніть свій день з ранкової гімнастики. Сьогодні на вас чекає багато цікавих справ! Не будемо гаяти часу і почнемо.
23 квітня, світ відзначає Всесвітній день книги та авторського права – свято авторів, видавців, критиків, бібліотекарів, читачів і всіх-всіх, хто часом залишається «за лаштунками» книговидання.
«Винуватців» у цього «свята книголюбів» кілька. Так, саме 23 квітня народилися такі видатні особистості світової літератури, як французький письменник Моріс Дрюон (1918), ісландський лауреат Нобелівської премії з літератури Галдор Лакснесс (1902) і трикратний претендент на цю премію Володимир Набоков (1899), а також український письменник Григорій Тютюнник (1920); у цей же день 1616 року померли Вільям Шекспір (щоправда, за юліанським календарем) і перуанський історик Інка Ґарсіласо де ла Веґа (вже за григоріанським календарем), а також 1850 року – англійський поет-романтик Вільям Вордсворт.
Пропоную намалювати обкладинку для книги.
Малювання «Книжка – малятко»
Програмовий зміст: вчити дітей зображувати головного персонажа казки «Колобок»; композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; закріпити набуті навички зображення округлих форм, вміння користуватися двома фарбами; розвивати сюжетно – ігровий задум.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по похилій дошці, покладеній на куб. Стрибки у глибину з куба. Рухлива гра «Цілься точніше»
Програмовий зміст: закріплювати навички рівноваги під час ходьби по похилій дошці та стрибків у глибину; удосконалювати спритність; розвивати рівновагу, координацію рухів, уяву, фантазію; викликати інтерес до фізичних вправ.
Інвентар: дошка, куб, мат.
Підготовча частина: Ходьба парами, не тримаючись за руки, зі зміною темпу (35с). Біг (25с). Зверніть увагу на зовнішній вигляд дітей та виконання вправ за сигналом.
Комплекс загально розвиваючих вправ. Зверніть увагу на вихідне положення та чітке виконання рухів дітьми:
1. Піднімання рук через сторони вгору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Сплески в долоні перед грудьми. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – сплеснути в долоні перед грудьми, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 -стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Цілься точніше»
Мета: розвивати окомір, спритність, координацію рухів.
Інвентар: маленькі м’ячі за кількістю дітей, кошик або ящик.
Хід гри: У дитини в руці маленький м’яч. На відстані 1,5 -2м поставлено кошик або ящик. За сигналом дорослого діти кидають м’яч у кошик (ящик), потім підходять до нього, беруть свої м`ячі та повертаються на місце.
Вказівки до гри. Звертати увагу на широкий замах рукою зверху від плеча та енергійний кидок.
Дотримуватись правил гри.
Заключна частина: Ходьба на носках у повільному темпі (30с). Особливу увагу зверніть на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.
Пора на прогулянку. Не забувайте про правила поводження під час повітряної тривоги.
Спостереження за вербою
Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості, дати поняття про вербу – оберіг; продемонструвати її цілющі властивості; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення;
виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Читання оповідання М.Скуратівського «Верба»
Ще тільки зійшов сніг. Ледь пригріває сонце. А верба уже поспішає привітати світ із весною. Вона дарує пухнасті жовті котики. Це дерево зацвітає першим. Тому віддавна шанувалося на Україні. Верба росла біля кожного двору. З неї робили ночви, кошики, тини, сопілки. Вербною називається неділя за тиждень від Великодня. Освячена цього дня лоза дарувала силу, здоров’я. Верба є оберегом. Її використовували і на Зелені свята.
Запитання: Яке дерево зацвітає першим? Чому його шанують в Україні? Де використовують вербу в народному господарстві? Як верба використовується в церковній обрядовості?
Ввечері пограйте в дидактичну гру «Що зникло»
У дидактичних іграх направлених на увагу, розуміння, аналіз, дітей захоплює і займає те, що все відбувається в ігровій формі. І дітям дуже просто, легко та весело виконувати завдання і приймати правила гри. Непомітно для себе,(тобто для дитини,) без особливих зусиль, граючи, дитина виконує дидактичне завдання. Ігрова діяльність захоплює інтерес у дітей, щоб виконати ту чи іншу умову у грі. Чим цікавіша гра та правила гри, тим успішніший результат її виконання.
Поради для батьків
На завтра нам знадобиться геометрична фігура – брусок. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар