четвер, 23 березня 2023 р.

 ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ МЕТЕОРОЛОГА

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Дидактична гра «Як небо про погоду розповідає»
  Програмовий зміст: викликати емоційний відгук на спостереження за небосхилом; уточнити поняття дітей про особливості вигляду кольорів небосхилу; формувати уявлення про зв'язок стану неба і погоди.

   «Складання розповіді про сонце за мнемотаблицею»


Запрошую вас до художньої майстерні.
   Малювання «За задумом»
   Програмовий зміст: розвивати у дітей творчі здібності і бажання малювати; вчити самостійно задумувати зміст малюнка, розповідати про нього, вибирати матеріал для роботи; закріпити знайомі прийоми малювання, знання кольорів.
   Впевнена, що у малят вийшли дуже гарні роботи. Тож чекаю фото робіт.

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Пролізання під дугою. Ходьба по похилій дошці, покладеній одним кінцем на куб. Рухлива гра «Прокоти м’яч»
   Програмовий зміст: закріплювати вміння пролізати під дугою та ходити по похилій дошці; виробляти спритність, розвивати координацію рухів, рівновагу; виховувати увагу, вміння реагувати на сигнал дорослого під час гри.
   Інвентар: дуга, куб, дошка, мат.
   Підготовча частина: Ходьба парами, не тримаючись за руки (35с). Зверніть увагу на зовнішній вигляд дітей. Слідкуйте за поставою та диханням дітей. Біг врозтіч по всій кімнаті (30с).
   Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Зверніть увагу на в.п. та чітке виконання рухів:
   1. Піднімання рук у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. Перекочування зі спини на живіт. В.п.: лежачі на спині на килимку, ноги разом, руки вгору. 1 – перекотитися зі спини на живіт, 2 – в.п. Повторити 4 – 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Піднімання прямих ніг угору по черзі. В.п. – сидячи на килимі, ноги разом, упор на руки ззаду. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 3 – 4 рази.
   5. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п. - ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 - стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «Прокоти м’яч»
   Мета: учити прокочувати й ловити м’яч; виховувати увагу та розвивати окомір.
   Інвентар: великий м’яч.
   Хід гри: Дитина сидить на підлозі. Дорослий стає на відстані 2 – 2,5м від неї і котить м’яч. Дитина ловить м’яч обома руками й прокочує його в зворотному напрямі дорослому.
   Вказівки до гри. Для гри потрібний великий м’яч (15 – 20см у діаметрі). М`яч відштовхують і ловлять обома руками.
   Повторити 4 -5 разів. Дотримуватись правил гри.
   Заключна частина: Ходьба по звивистій стежинці у повільному темпі (40с). Зверніть увагу
на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.
   
   Ну що, час на прогулянку, але пам’ятайте про правила безпеки та слідкуйте за сигналами тривоги!
   Спостереження за корою дерев
   Мета: розвивати спостережливість; зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до природи.
   Читання оповідання В.Едигея «Які в дерева жили?»
   Кора у дерев — як жили у людини: через жили кров ходить по людині, а через кору сік по дереву піднімається до гілок, листя і квітів. Із дерева можна видовбати майже все нутро, як це буває у старих лозин, тільки б кора була жива — і дерево буде жити; але якщо пропаде кора, — дерево загинуло.
   Запитання: Для чого потрібна дереву кора? Із чим її порівнює автор? Як слід поводитись, щоб зберегти дерева – зелені легені людини?

   Це всі завдання. Я пишаюся тим, як Ви працювали сьогодні! Молодці! До зустрічі!





Немає коментарів:

Дописати коментар