ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ДИТЯЧОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
6 березня відзначається цікаве свято – Всесвітній день дитячого телебачення і радіомовлення. Подію започаткував ЮНІСЕФ у 1994 році в Канні.
Метою Всесвітнього дня дитячого телебачення і радіомовлення є привернення уваги суспільства до порушення прав дитини.
6 березня усі радіо- й телепередачі про дітей і для дітей. Крім веселих мультиків та розважальних програм, дітям надають можливість спробувати себе у ролі працівника ТБ чи радіоведучого, поринувши у цю атмосферу.
Також Всесвітній день дитячого телебачення і радіомовлення вважається професійним святом людей, які старанно створюють контент для діток.
До теми дитячого телебачення немає байдужих, тому що всі ми родом з дитинства. Всесвітній день дитячого телебачення і радіомовлення - одне з найбільш світлих і добрих свят. Воно закликає не забувати про наших найулюбленіших маленьких телеглядачів і нагадує дорослим про те, що і вони колись були дітьми.
Пропоную вам «Подорож на телебачення»
Чи сподобалось вам мандрівка на телебачення?
Малювання «Телевізор»
Впевненна,що у вас вийшов дуже гарний телевізор. Чекаю на ваші роботи!
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема:«Ходьба по дошці, покладеній на підогу. Кидання м’яча обома руками з – за голови. Рухлива гра «Пузирі»
Програмовий зміст:закріплювати вміннядотримуватись рівноваги під час ходьби по дошці, кидати м’яч обома руками з – за голови; розвивати рівновагу, окомір, координацію рухів, уміння своєчасно виконувати завдання дорослого; виховувати любов до занять фізкультурою.
Інвентар: дошка, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба парами не тримаючись за руки (35с). Зверніть увагу на зовнішній вигляд дітей. Стежте за поставою та диханням дітей. Біг врозтіч (30с).
Загальнорозвиваючі вправи «У лісочку». Зверніть увагу на в.п. та чітке виконання рухів:
1. Піднімання рук угору. «Деревця виросли високі – високі». В.п. – ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед – вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Повороти тулуба з рухами рук у сторони. «Деревця вітаються одне з одним». В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот вправо, руки виставити в сторони, 2 – в.п; 3,4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
3. Нахили тулуба. «Сильний вітер хитає дерева». В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, виставити руки вперед. Повторити 6 разів.
4. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. «Дострибнемо до гілочок». В.п. - ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 - стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина: Ходьба по дошці, покладеній на підлогу. Проходячи перший і другий рази – руки в сторони, третій і четвертий – руки на поясі. Повторити 4 рази.
Кидання м’яча обома руками з за голови. Повторити 4 рази.
Рухлива гра «Пузирі».
Мета: учити дітей бігати врозтіч, не наштовхуючись одне на одного; виховувати увагу та
орієнтування в просторі.
Хід гри: Діти – «пузирі» присідають у різних місцях майданчика. На слова дорослого «Пузирі надуваються» діти піднімаються, повільно відводячи руки в сторони вгору. На слова «З пузирів виходить повітря», вони вимовляють звук с – с – с. Потім дорослий удає, що надуває пузирі (діти в цей час піднімаються). Далі він промовляє: «Пузирі полетіли!» На ці слова діти починають бігати по майданчику, кружляти. На слова дорослого: «Пузирі сіли» діти сідають на стільчики. Повторити 3 – 4 рази. Слідкуйте, щоб діти дотримувались правил гри.
Заключна частина: Ходьба у помірному темпі по звивистій стежинці (30с). Зверніть увагу дітей на дихання.
Спостереження за птахами:
Мета: поглибити знання дітей до зимуючих птахів, про спосіб їх життя; розвивати спосте-режливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.
Прочитайте дітям оповідання Василя Сухомлинського «Безрідний дятел»:
В одному веселому, радісному гаю жили дятли. Кожен дятел із дятлихою мали гніздо. Влітку вони виводили маленьких пташенят. Як тільки малята вилітали із гнізда, батько й мати вчили їх знаходити жучків під корою дерев.
Жив у гаю Безтурботний Дятел. Не було в нього ані дятлихи, ані гнізда. Влітку він літав собі, пісні співав, жучків шукав. На зиму перелетів Дятел до іншого гаю. Усі дятли здивувались, питають:
— Звідки ти прилетів, Дятле? Де твій гай? Де твоя дятлиха, де твої дятленята?
Безтурботний Дятел у відповідь застукав дзьобом по дубу й заспівав:
Я співун, я літун,
Безтурботний говорун.
Де хочу, буваю,
Куди хочу, літаю.
Немає у мене дятлихи,
Немає малих дятленят.
Краще жити без клопоту.
Ось так. Ось.
Дятлам стало зрозуміло. Вони сказали:
— Якщо у тебе немає ні дятлихи, ні дятленят, то в тебе немає і свого гаю. Ти безрідний.
З того часу безтурботного Дятла так і прозивають: Безрідний.
Ввечері перегляньте разом з дітьми навчальне відео українською мовою для маленьких дітей «Голоси свійських тварин». У цьому відео дітки знайомляться з голосами птахів – вигуками (звуками), що видають типові мешканці ферми: півник ("Кукуріку"), курочка ("Кудкудак", "Ко-ко-ко"), гусачок ("Ґе-Ґе", "Ґел-Ґел"), качечка ("Ках-ках", "Кря-кря"), індик ("Гик-гик-гик"), перепілочка ("Хавав"). Приємного перегляду!

Немає коментарів:
Дописати коментар