ПРО ВСЕ НА СВІТІ
Ліплення «Мотрійка»
Мета: викликати у дітей бажання ліпити ляльку – мотрійку, продовжувати вчити розкачувати і скачувати шматок пластиліну, міцно з’єднувати частини виробу (голову, тулуб) притискуванням, закріпити вміння ділити шматок пластиліна на дві однакові частини; виховувати акуратність у роботі, спостережливість, зосередженість.
Здоров`я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по дошці, покладеній на підлогу. Прокочування м’яча обома руками по підлозі. Рухлива гра «У ворітця»
Програмовий зміст: закріплювати вміння прокочувати м’яч по підлозі у ворота та ходити по дошці; розвивати рівновагу, окомір, вміння орієнтуватись, уяву та фантазію; виховувати любов до фізичних вправ.
Інвентар: дошка, м’яч, 2 кеглі.
Підготовча частина: Ходьба парами зі зміною темпу (35). Зверніть увагу на зовнішній вигляд дітей та намагайтеся триматися у парі разом з дитиною. Біг врозтіч по всій кімнаті (30с).
Комплекс загальнорозвиваючих вправ «У лісочку». Зверніть увагу на в.п. та чітке виконання рухів:
1. Піднімання рук угору. «Деревця виросли високі – високі». В.п. – ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед – вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Повороти тулуба з рухами рук у сторони. «Деревця вітаються одне з одним». В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот вправо, руки виставити в сторони, 2 – в.п; 3,4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
3. Нахили тулуба. «Сильний вітер хитає дерева». В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, виставити руки вперед. Повторити 6 разів.
4. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. «Дострибнемо до гілочок». В.п. - ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 - стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина: Ходьба по дошці, покладеній на підлогу. Проходячи перший раз – руки в сторони, другий – руки на поясі, третій – звичайною ходьбою. Повторити 3 – 4 рази.
Прокочування м’яча обома руками по підлозі. Сісти з дитиною на підлогу один проти одного (відстань 1,5м). Прокочувати м’яч у ворітця (кеглі) один одному. Повторити 12 – 16 разів.
Рухлива гра «У ворітця»
Мета: учити дітей повзати в упорі стоячи на колінах і спираючись руками об підлогу, розвивати спритність.
Інвентар: дуга, м’яч, кошик.
Хід гри: Дитина сидить на стільчику. На відстані 2м поставлено дугу (ворітця), за 2 – 2,5м від «воріт» на підлозі лежить м’яч. Дорослий кличе дитину і пропонує її стати проти «воріт», проповзти в упорі стоячи на колінах під ними, встати, підняти м’яч обома руками і вкласти його в кошик. Потім дитина повертається на своє місце.
Вказівки до гри. Учити дітей підлазити під дугу різними способами: повзати в упорі стоячи на колінах, спираючись долонями об підлогу, підлазити, присівши навпочіпки, не торкаючись руками підлоги («Підлізти під дугу»). При цьому діти засвоюють поняття проповзти, підлізти.
Дотримуватись правил гри. Повторити 3 – 4 рази.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з махами рук (35с). Зверніть увагу на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.
Школа безпеки
«Правила безпечної поведінки. Незнайомець»
Ознайомлення із органом дихання — носом
Мета: сформувати у дітей поняття про ніс як орган дихання, формувати навички гігієни: правильного дихання в морозну погоду; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати навички культури поведінки.
Зміст спостереження:
Загадайте дітям загадку:
Не золото, а найдорожче. (Здоров’я людини)
Проведіть з дітьми бесіду: Чому здоров`я є найдорожчим для людини? Що слід робити, щоб бути здоровим? Назвіть орган нюху людини.
Чому ніс завжди повинен бути чистим?
Чому дихати правильно носом? Для чого люди використовують носову хустку?
Чи гігієнічно користуватись чужою? Якою повинна бути носова хустка? Як ви розумієте вислів: ніс – орган дихання? Чому особливо в морозну погоду потрібно дихати носом? Як слід поводитись, щоб не нашкодити носу?
Дайте відповіді на запитання: У кого носик?
У кого ніс?
У кого носище?
На завтра
нам знадобиться: 2 яйця, одне з яких попередньо відварене.
Немає коментарів:
Дописати коментар