Кулага Лілія Іванівна, вихователь групи №3. Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №280 Харківської міської ради"
понеділок, 13 лютого 2023 р.
ДЕНЬ ПРАВА
Важливим напрямком діяльності нашої держави у сфері захисту дитинства є покращення чинного законодавства, у тому числі й імплементація норм міжнародного права. Як результат - Україна є учасницею цілого ряду міжнародних документів у сфері забезпечення прав дитини.
Конвенція ООН про права дитини, яка є основним документом, що визначає правові стандарти у сфері захисту прав дитини, була ратифікована Україною ще 27 лютого 1991 року і набула чинності 27 вересня 1991 року.
Вивчимо права за допомогою казок. Та на прикладі героїв казок допоможемо Сові розібратися, де порушені права казкових
героїв.
Далі здоров`я та фізичний розвиток.
Тема: "Ходьба між щаблями гімнастичної драбинки, покладеної на підлогу. Прокочування м’яча по підлозі обома руками. Народна рухлива гра "Жили у бабусі".
Програмовий зміст: закріплювати вміння прокочувати м’яч по підлозі обома руками та ходити між щаблями гімнастичної драбинки; розвивати окомір, спритність, координацію рухів, уміння діяти за сигналом; виховувати інтерес до рухливих вправ.
Інвентар: гімнастична драбинка, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30с). Слідкуйте за поставою та дихання. Стрибки з однієї ноги на другу (25с). стрибки виконувати на носочках. Біг, ходьба (25с).
Загальнорозвиваючі вправи: "Ялиночки у лісі". Звернути увагу на вихідне положення та щоб діти точно виконували рухи:
1. "Ялиночки ростуть високі". Піднімання рук у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. "Ялинки розправляють гілочки". Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони – назад. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил, руки розвести у сторони – назад, 2 – в.п.
3. "Ялиночки вітаються". Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот вправо, 2 – в.п. 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
4. "Треба шишечки знайти". Присідання. В.п.: п’ятки разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед. 2 – в.п. Повторити 4 – 6 разів.
5. Стрибки на носках, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 6 – стрибки, 6 – 12 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Народна рухлива гра "Жили у бабусі"
Мета: учити ходити по прямій, виховувати увагу та орієнтування у просторі.
Інвентар: стільчики.
Хід гри: Діти "гуси" сидять або стоять у шерензі з одного боку кімнати, серед них "бабуся" - старша дитина. Посередині кімнати розставлені стільчики спинками до "гусей". Це – "канавка".
На слова дорослого:
Жили у бабусі
Білі, білі гуси
діти встають і проговорюють: "Га – га – га". На слова: "Пішли гуси до бабусі, діти йдуть до "канавки", проговорюючи: "Га – га – га".
На слова:
Мили гуси лапки
У воді канавки.
Довго вони милися
Та й туди спустилися
діти "гуси" присідають навпочіпки і удають, що миють свої "лапки", а потім сідають на килимову доріжку обличчям до сидіння, проговорюючи: "Га – га – га".
Після слів дорослого: "Ой кричить бабуся" "бабуся" голосно проговорює:
Де ж це мої гуси?
Ой пропали, ой пропали
Білі мої гуси!
діти встають.
На слова дорослого:
Виходили гуси,
Кланялись бабусі!
Діти підходять до "бабусі" і роблять глибокий уклін, проговорюючи: "Га – га – га". Бабуся радо зустрічає дітей і танцює з ними.
Вказівки до гри. Гру можна проводити під пісню "Веселі гуси".
Повторити 3 - 4 рази. Слідкувати, щоб діти дотримувались правил гри.
Заключна частина: Ходьба на носочках з рухами рук у повільному темпі (25с). Зверніть особливу увагу на дихання. Відзначте старанність та уважність дитини.
Психологічна хвилинка
Замаскований хлопчик Даґі - історії про хлопчика Даггі, який приміряє на себе різні професії: морозивника, флейтиста, садівника і супергероя. А ще допомагає іншим, демонструє навички спілкування і залучає маленьких глядачів до процесу вивчення оточуючого світу.
Настав час прогулянці, але не забувайте про сигнал повітряної тривоги. Спостереження за горобиною. Мета: поглибити знання про користь від цієї рослини; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, дбайливе ставлення до живої природи. Зміст спостереження: Прочитайте оповідання Євгена Шморгуна «Горобина»: Засніжило.
До розгонистої
горобини, яка росте в нашому дворі,
зачастили граки.
Горобина рада гостям.
Вона вродила рясно. Гілляки аж угинаються під вагою жаристих грон. До горобини
навідуються по вітаміни граки.
І щоразу дивують
своєю акуратністю. Бо не стрибають із гілки на гілку, не вибирають, де більші
грона.
Вони скльовують ягоди
всі підряд.
Задайте дітям запитання: Які гості прилітають до горобини? Як рослина виявляє свою
радість птахам? За що вдячні граки горобині?
Немає коментарів:
Дописати коментар