понеділок, 13 лютого 2023 р.

    ДЕНЬ ПРАВА

    Важливим напрямком діяльності нашої держави у сфері захисту дитинства є покращення чинного законодавства, у тому числі й імплементація норм міжнародного права. Як результат - Україна є учасницею цілого ряду міжнародних документів у сфері забезпечення прав дитини.
   Конвенція ООН про права дитини, яка є основним документом, що визначає правові стандарти у сфері захисту прав дитини, була ратифікована Україною ще 27 лютого 1991 року і набула чинності 27 вересня 1991 року.

   Вивчимо права за допомогою казок. Та на прикладі героїв казок допоможемо Сові розібратися, де порушені права казкових героїв.  


   Далі здоров`я та фізичний розвиток.
   Тема: "Ходьба між щаблями гімнастичної драбинки, покладеної на підлогу. Прокочування м’яча по підлозі обома руками. Народна рухлива гра "Жили у бабусі".
   Програмовий зміст: закріплювати вміння прокочувати м’яч по підлозі обома руками та ходити між щаблями гімнастичної драбинки; розвивати окомір, спритність, координацію рухів, уміння діяти за сигналом; виховувати інтерес до рухливих вправ.
   Інвентар: гімнастична драбинка, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30с). Слідкуйте за поставою та дихання. Стрибки з однієї ноги на другу (25с). стрибки виконувати на носочках. Біг, ходьба (25с).
   Загальнорозвиваючі вправи: "Ялиночки у лісі". Звернути увагу на вихідне положення та щоб діти точно виконували рухи:
   1. "Ялиночки ростуть високі". Піднімання рук у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. "Ялинки розправляють гілочки". Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони – назад. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил, руки розвести у сторони – назад, 2 – в.п.
   3. "Ялиночки вітаються". Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот вправо, 2 – в.п. 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   4. "Треба шишечки знайти". Присідання. В.п.: п’ятки разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед. 2 – в.п. Повторити 4 – 6 разів.
   5. Стрибки на носках, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 6 – стрибки, 6 – 12 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Народна рухлива гра "Жили у бабусі"
   Мета: учити ходити по прямій, виховувати увагу та орієнтування у просторі.
   Інвентар: стільчики.
   Хід гри: Діти "гуси" сидять або стоять у шерензі з одного боку кімнати, серед них "бабуся" - старша дитина. Посередині кімнати розставлені стільчики спинками до "гусей". Це – "канавка".
   На слова дорослого:
   Жили у бабусі
   Білі, білі гуси
   діти встають і проговорюють: "Га – га – га". На слова: "Пішли гуси до бабусі, діти йдуть до "канавки", проговорюючи: "Га – га – га".
   На слова:
   Мили гуси лапки
   У воді канавки.
   Довго вони милися
   Та й туди спустилися
   діти "гуси" присідають навпочіпки і удають, що миють свої "лапки", а потім сідають на килимову доріжку обличчям до сидіння, проговорюючи: "Га – га – га".
   Після слів дорослого: "Ой кричить бабуся" "бабуся" голосно проговорює:
   Де ж це мої гуси?
   Ой пропали, ой пропали
   Білі мої гуси!
   діти встають.
   На слова дорослого:
   Виходили гуси,
   Кланялись бабусі!
   Діти підходять до "бабусі" і роблять глибокий уклін, проговорюючи: "Га – га – га". Бабуся радо зустрічає дітей і танцює з ними.
   Вказівки до гри. Гру можна проводити під пісню "Веселі гуси".
   Повторити 3 - 4 рази. Слідкувати, щоб діти дотримувались правил гри.
   Заключна частина: Ходьба на носочках з рухами рук у повільному темпі (25с). Зверніть особливу увагу на дихання. Відзначте старанність та уважність дитини.

   Психологічна хвилинка
   Замаскований хлопчик Даґі - історії про хлопчика Даггі, який приміряє на себе різні професії: морозивника, флейтиста, садівника і супергероя. А ще допомагає іншим, демонструє навички спілкування і залучає маленьких глядачів до процесу вивчення оточуючого світу.

   Настав час прогулянці, але не забувайте про сигнал повітряної тривоги.
   Спостереження за горобиною.
   Мета: поглибити знання про користь від цієї рослини; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, дбайливе ставлення до живої природи.
   Зміст спостереження:
   Прочитайте оповідання Євгена Шморгуна «Горобина»:
   Засніжило.

   До розгонистої горобини, яка росте в нашому дво­рі,


зачастили граки.

   Горобина рада гостям. Вона вродила рясно. Гілляки аж угинаються під вагою жаристих грон. До горобини навідуються по вітаміни граки. 

   І щоразу дивують своєю акурат­ністю. Бо не стрибають із гілки на гілку, не вибирають, де більші грона. 

   Вони скльовують ягоди всі підряд. 

   Задайте дітям запитання: Які гості прилітають до горобини? Як рослина виявляє свою радість птахам? За що вдячні граки горобині?

   Поради для батьків:







Немає коментарів:

Дописати коментар