ДЕНЬ ЄДНАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ
Президент Володимир Зеленський підписав указ про встановлення 16 лютого Дня єдності українського народу. Про це Володимир Зеленський повідомив під час свого звернення до українського народу.
Комплекс ранкової гімнастики "У лісочку" (триватиме з 16.02 по 28.02.2023)
Ходьба у середньому темпі (25с). Ходьба на носках (25с). Біг у середньому темпі, ходьба (25с).
Пропоную батькам
і малятам переглянути пізнавальне відео "День єднання"
Про здоров`я дбаємо, про здоров`я та фізичний розвиток не забуваємо.
Тема: "Ходьба по дошці з султанчиками. Стрибки в довжину з місця через мотузок. Рухлива гра "По стежці"
Програмовий зміст: навчити відштовхуватись одночасно обома ногами під час виконання стрибка в довжину з місця та удосконалювати навички ходьби по дошці; розвивати координацію рухів, рівновагу, вміння орієнтуватись на місцевості, спритність; виховувати інтерес до фізичних вправ, увагу.
Інвентар: дошка, 2 султанчики, мотузок.
Підготовча частина: Ходьба на носочках, руки в сторони (полетіли, як повітряні кульки) (25с). Слідкуйте за поставою та диханням дітей. Покружляли (на кульки подув вітерець) (25с). Слідкуйте, щоб діти зберігали рівновагу та точно виконували рухи. Біг, ходьба (20с).
Загальнорозвиваючі вправи: «Ялинка на галявині»:
1. "Ялиночки ростуть високі". Піднімання рук угору по черзі. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву руку вгору, подивитися на руку, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою рукою. Повторити 6 рази.
2. "Вітерець хитає ялиночки". Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 рази.
3. "Вітерець хитає ялиночки". Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п., 3.4 – те саме вліво. Повторити 6 рази.
4. "Зайчик під ялинкою". Стрибки на носках, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 3 – стрибки, 4 – 6 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра "По стежці"
Мета: учити ходити по зменшеній опорі; розвивати почуття рівноваги, спритність.
Інвентар: стільчики, два шнури (завдовжки 2,5 – 3м), іграшки.
Хід гри: Дитина сидить на стільчику, поставленому під однією стіною кімнати. Дорослий кладе на підлозі паралельно два шнури (завдовжки 2,5 – 3м), один від одного на відстані 30 – 25см. Звертаючись до дитини, дорослий каже: "По стежці підемо гуляти до лісу. Йти треба обережно, один за одним". Дитина встає, ідє по стежці до її кінця і повертаються на свої місця, не наступаючи на шнур.
Вказівки до гри. Для підвищення інтересу до гри, за стежкою можна поставити на стільцях або лаві кілька іграшок: ведмедика, зайчика, лисичку. Стежку поступово звузити до 20 см.
Повторити 3 - 4 рази. Слідкувати, щоб діти дотримувались правил гри.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з рухами рук (вправи на відновлення дихання) (25с). Зверніть особливу увагу на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дитини.
Далі ліплення "Зліпи яку хочеш іграшку".
Будемо вчити задумувати зміст роботи і втілювати його, використовуючи знайомі прийоми ліплення, прищеплювати акуратність, розвивати естетичний смак, фантазію.
Після
прогулянки і обіду, корисний денний сон. Після сну зробіть обов’язково
гімнастику пробудження.
Комплекс гімнастики пробудження "Кошенята" (триватиме з 16.02 по 28.02.2023)
Ми – веселі кошенята
Треба нам уже вставати.
1. "Кошенята потягуються".
Потягування. В.п.: лежачі на спині, руки вздовж тіла. 1 – потягнутись; 2 – в.п.
Повторити 4 рази.
2. "Кошенята граються".
Перекочування з боку на бік. В.п.:
лежачі на спині, руки на грудях. 1 – перекат на живіт в праву сторону; 2 - в.п.;
3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
3. "Наші лапки маленькі, м'якенькі". Сплески в долоні. В.п.:
сидячі на ліжку, руки за спиною. 1 – права рука в сторону; 2 – ліва рука в
сторону, 3 - руки вперед, сплеск в долоні; 4 – в.п. Повторити 4 рази.
4. "Привітаємось
один з одним, посміхнемось". Повороти тулуба в сторони. В.п.: стоячі, ноги на
ширині плечей, руки на поясі. 1 – поворот вправо; 2 – в.п., 3. 4 – те саме
вліво. Повторити 4 рази.
5. "Спритні
котики стрибають". Стрибки на носках, чергуються з ходьбою. В.п.: о.с. 1 – 6 -
стрибки; 7 – 12 - ходьба. Повторити 2 рази.
Ходьба на місці
з поступовим уповільненням темпу (35с).
Ввечері пропоную
розглядання зубів, визначення їх значення
в житті людини.
Мета: ознайомити дітей із
призначенням зубів; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати
гігієнічні навички.
Зміст спостереження:
Загадайте дітям загадку:
У тридцяти двох
воїнів один командир. (Зуби та язик)
Розкажіть дітям: "Зуби – це
кісткове утворення в роті для кусання і подрібнення їжі, а також для захисту.
Людина має 32 зуби. Їх необхідно берегти".
Поведіть бесіду: Про що ця
загадка? Скільки зубів у людини? Які вони є? Для чого людині потрібні зуби?
Чому зуби чистять вранці і ввечері? Як слід правильно це робити? Чи потрібно
берегти зуби і як слід це робити?
Запропонуйте дітям пояснити
значення афоризмів:
- зуб на зуб не попадає (дуже замерзнути);
- гострити зуби (мати бажання завдати кому – небудь прикрості);
- з`їсти зуби (набути великого досвіду, добре розумітися на чомусь);
- крізь зуби цідити (невиразно, нечітко говорити, сердито говорити);
- озброїтися до зубів (добре, ґрунтовно підготуватися);
- сміятися на кутні зуби(плакати);
- тримати язик за зубами (не говорити зайвого, бути обмеженим у висловлюванні, мовчати).
Це всі завдання на сьогодні. До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар