ЗИМОВИЙ ДЕНЬ
Доброго ранку, мої любі! Я дуже рада нашій зустрічі! Як ваші справи? Сподіваюсь, у вас все добре. Почніть ваш ранок з ранкової гімнастики з брязкальцями.
Сьогодні будемо розвивати вміння дітей емоційно реагувати на красу та вишуканість природи взимку, радіти спілкуванню з нею; збагачувати знання про прикмети зими, особливості стану живої і неживої природи в зимовий період; продовжувати навчати відповідати на тематичні питання дорослого.
Запропонуйте малятам уважно розглянути репродукцію картини Миколи Глущенка "Зимовий день" та дати відповіді на запитання за її змістом: Яка пора року зображена на картині? Чому ви так уважаєте?
Що намалював художник на цьому полотні?
Які фарби переважають на картині – світлі чи темні? Тьмяні чи яскраві?
Картина називається «Зимовий день». Як ви вважаєте, яким був день, що його передав художник на своєму малюнку. – сонячний, похмурий, сніжний, морозяний чи вітряний?
Чи подобається вам ця картина? Чи можна про неї сказати, що вона – красива, чудова, майстерна? Які думки, бажання викликає у вас картина «Зимова день»?
У ході гри уточніть, емоційно та змістовно доповніть відповіді малят, допоможіть їм повніше сприйняти твір мистецтва.
Прочитайте дітям вірш Максима Рильського "Білі мухи":
Білі мухи налетіли —
Все подвір'я стало біле.
Не злічити білих мух,
Що летять, неначе пух.
— Галю, Петрику, Кіндрате,
Годі, ледарі, вам спати! —
І побігли до санчат
Галя, Петрик і Кіндрат.
Всі з гори летять щодуху.
Щоб спіймати білу муху,
А санчата їм усім
Змайстрував старий Максим.
Для малят запитання до тексту: Як ви думаєте, чому цей вірш називається «Білі мухи»?
Яке явище природи нам нагадує політ білих мух?
Про яку зимову розвагу малям розповідається у віршику?
Як ви думаєте, який настрій був у малят, коли вони каталися на санчатах?
Уявіть, що ви художники й що вас попросили намалювати ілюстрацію до цього віршика.
Що б ви зобразили на своєму малюнку?
Далі дорослий читає вірш повторно, по два рядки, а малята, дотримуючись потрібної інтонаційної виразності та чіткості мови, повторюють слова твору слідом за дорослим.
Малята діляться на підгрупи по четверо. Одна дитина з підгрупи сідає в санчата, а троє інших везуть її, зображаючи "трійку коней" (скачуть галопом, пересуваються з високим підніманням колін або просто у швидкому темпі). У ході гри "коні" та "пасажири санчат" по черзі міняються місцями.
Можна влаштувати веселі змагання "Яка трійка скаче найкраще?", "Яка трійка найпрудкіша?".
Гру слід проводити на рівній поверхні.
Новорічні свята продовжуються. Ви вже малювали новорічну ялинку. Тепер пропоную
батькам разом з дітьми зробити аплікацію із готових форм «Новорічна ялинка». https://www.youtube.com/watch?v=Qr_waO-ouRE&t=98s
Сподіваюсь, ви впорались з завданням і у вас вийшла дуже гарна ялинка. Буду чекати ваші роботи.
До зустрічі.
Немає коментарів:
Дописати коментар