ЧАРІВНІ СНІЖИНКИ
Доброго дня!
Сподіваюсь, що у Вас все гаразд. Починаємо новий день. Пропоную виконати гімнастику з іграшками.
Сьогодні будемо формувати уявлення
про снігопад як типове явище природи для холодної пори року нашої місцевості;
розвивати цікавість до літературних творів; викличемо емоційний відгук на
прослухане оповідання.
Загадайте дітям загадки:
Мороз, холод, снігопад
Котрий день уже підряд.
Замело стежки, дома…
Це яка пора? (Зима)
Скатертина біла
Увесь світ накрила. (Сніг)
Гарна зірка сніжно – біла
На рукав до мене сіла,
Поки ніс її сюди –
Стала краплею води. (Сніжинка)
Прочитайте дітям оповідання Василя Сухомлинського «Як хлопчик хотів приголубити сніжинку».
З неба летіла додолу сніжинка. Вона була легка, ніжна, прозора, мов пушинка. І красива, мов зірка.
На землі стояв хлопчик. Він бачив, як падає сніжинка, і думав: «Ось вона впаде комусь під ноги, і її затопчуть».
Ні, не треба падати сніжинці на землю. Не треба її затоптувати.
Хлопчик простягнув долоню. Він захотів приголубити сніжинку. А вона впала на добру, теплу його руку й розтала. Хлопчик із жалем дивиться на долоню. А там блищить крапелька, мов сльозинка.
Задайте запитання за змістом оповідання: Про яке явище природи йде мова в оповіданні?
Якою була сніжинка, що її побачив хлопчик?
Чому хлопчик простягнув долоньку?
Розкажіть, що трапилося зі сніжинкою на теплій дитячій долонці?
Що відчув маленький хлопчик, дивлячись на крапельку води?
Скажіть: пухнаста, холодна, красива, зірчаста – це що? (Сніжинка)
Прозора, маленька, мокра, блискуча – це що? (Крапелька)
Хто був добрим, жалісливим, уважним, чуйним? (Хлопчик)
Про яку пору року ця розповідь?
Поясніть, чому ви так думаєте.
А тепер пропоную зробити таку Сніжинку, щоб вона не розтанула і могла жити
у кімнаті. Такою сніжинкою можна навіть прикрасити ялинку. Для цього
знадобляться різнокольорові кружечки, вушні палички, клей, пензлі для клея,
клейонки і звичайно Ваша допомога, шановні батьки. Допоможіть малятам розрізати
палички на необхідні частини, викласти на кружечки, а малята самостійно їх
наклеять. Працюючи разом, Ви отримаєте гарний результат. А я буду чекати дитячі
роботи.


Ви впорались! Дуже гарні сніжинки вийшли! Молодці!
Засиділись? Потрібно трошки
розім’ятись! Займемось фізкультурою.
Закріпимо вміння прокочувати м’яч
по підлозі обома руками та ходити по обмеженій площі опори; будемо розвивати
координацію рухів, рівновагу, окомір, спритність.
Інвентар: іграшки, м’яч,
Ходьба зі зміною темпу (20с).
Ходьба на зовнішній стороні стопи
(20с).
Біг у середньому темпі (25с).
Ходьба (25с)
Комплекс загальнорозвваючих вправ
з іграшками.
Сядьте разом з дитиною навпочіпки
на відстані 1 – 1,5м один від одного. Прокочуйте м’яч обома руками по підлозі
один одному. Повторити 12 разів.
Ходьба з м’ячем по дошці,
покладеній на підлогу. М`яч діти тримають обома руками перед грудьми. Перший раз діти йдуть звичайним кроком, другий –
приставним. Повторити 4 рази.
Рухлива гра «Підкинь м’яч вище».
Мета: удосконалювати вміння
підкидати м’яч угору та ловити його обома руками; розвивати спритність.
Інвентар: м’яч.
Хід гри: Дитина бере м’яч обома
руками, підкидає м’яч обома руками вгору і намагається спіймати його. Якщо
дитина не спіймала м’яч, вона піднімає його й знову підкидає вгору.
Вказівки до гри. Треба стежити,
щоб діти ловили м’яч кистями рук, не притискаючи його до грудей.
Використовуються м’ячі діаметром 12 – 15 см.
Ходьба повільним кроком на носках
з підніманням рук угору. (20с) Звернути особливу увагу на дихання під час ходьби.
Пора на прогулянку. Гуляйте з задоволенням,
але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги.
Спостереження за снігом.
Мета: сформувати у дітей уявлення про сніг як стан води; розвивати
аналітичні уміння – встановлювати причинно – наслідкові зв’язки між явищами
неживої природи; виховувати естетичні смаки.
Загадайте дітям загадку:
Як борошно, він білий - білий,
Здається, світ укриє цілий,
Все падає, все нароста,
На села сиплеться й міста,
На гори, на ліси, на ниви —
Пухнастий, легкий, блискітливий.
Лягає майже нам до ніг.
Із вати
килим? Ні, це... (сніг).
Бесіда: Про що ця загадка? Якої
форми сніжинки? Спіймайте сніжинку на долоньку. Що з нею сталось? Де вона
поділась?
До зустрічі. Бажаю Вам миру та спокою.
Немає коментарів:
Дописати коментар