Доброго ранку! Кожен з вас має свій дім - затишний та гарний. Подивіться, будь ласка, відео. Закріпимо у словнику назви видів житла.
Інформація з мережі інтернет, у вільному доступі
Після перегляду відео задайте дітям запитання: Що зображено на малюнках? Тут зображені однакові будинки чи різні? Зупиніть увагу дітей на одноповерховому та багатоповерховому будинках. В одноповерховому будинку , зазвичай, живе одна родина. А в іншому домі, у тому, де багато поверхів, квартир дуже багато. Тож і сімей там мешкає ... скільки? (Багато) І в кожної родини цього будинку є своя оселя. Як ми називаємо її? (Квартира) Хоч ці будинки і різні, але які вони? (Красиві, нові, гарні) Постаралися будівельники, багато сумлінної праці та зусиль вклали, поки звели такі гарні будинки. Подивіться уважно і розкажіть, які частини є в кожного дома та покажіть їх. (Дах, вікна, двері, стіни)
Пропоную пограти в дидактичну гру "Будинок який?" Мета цієї гри: активізувати та розширити словник дітей прикметниками, вчити виділяти характерні ознаки, підбирати слова - прикметники до іменника, розвивати зв`язне мовлення, пам`ять, мислення, спостережливість. В гру можна грати декілька разів, щоб закріпити вміння підбирати слова - прикметники до іменника.
Інформація з мережі інтернет, у вільному доступі
А тепер трохи побешкетуйте, виконавши руханку "Щасливі діти".
Сподіваюся, що ви виконали завдання і підготувалися до наступного заняття. Будемо малювати "Веселий дощик". Вам знадобиться аркуш білого паперу, склянка з водою, гуашева фарба синього кольору, пензлик, серветка. Але спочатку прошу у батьків допомоги. Вам потрібно покласти аркуш паперу вертикально і вгорі аркуша намалювати хмаринку.
Інформація з мережі інтернет, у вільному доступі
Я знаю, що ви впоралися. Пишаюся вами. Молодці! Я з нетерпінням чекаю ваші роботи.
А тепер психологічна турбота для батьків від дитячої сімейної психологині Світлани Ройз.
Інформація з мережі інтернет, у вільному доступі
Немає коментарів:
Дописати коментар